5 октомври, 2024

В края на март от Facebook обещаха, че информационните приложения, които могат да се свързват с платформата за разработчици, ще настъпят промени. Досега са споделили няколко актуализации – включително тези на 4 април, 24 април и на F8 през май. Преди няколко дни бяха обявени допълнителни ограничения на API, които се въвеждат, за да се защитава по-добре информацията на хората.

Това са последните ъпдейти:

  • От 2 юли програмистите могат да пускат тестови заявки, като използват приложението за Graph API Explorer. Разработчиците ще трябва да използват означенията за достъп на собствените си приложения, за да могат да извършват тестови заявки в Graph API Explorer.
  • Profile Expression Kit  се използва, одобрен от програмисти, да даде възможност на хората да споделят снимки и видеоклипове, създадени в приложенията си за Facebook. Този инструмент няма да се използва след 30 септември, поради ниското му ангажиране с потребителите.
  • Media Solutions е фамилия от приложни програмни интерфейси (API), която позволява на дивелъпърите да изграждат инструменти за медийните партньори на Facebook – включително интерактивни продукти като анкетиране и гласуване по телевизионни предавания. API-тата за откриване на публичното съдържание ще бъдат ограничени до съдържанието на страниците и обществените публикации за някои определени верифицирани профили. Също така наскоро се закриват инструмента за проследяване на API и този за сигнали на журналисти, заедно с продукта Trending Topics, както и Hashtag Voting за интерактивни телевизионни кампании. На 1 август възнамеряват да премахнат Topic Search, Topic Insights, Topic Feed и Public Figure APIs, заради ниската им употреба.
  • От Facebook дават възможност страниците да се търсят отново чрез API. Това ще Ви позволи по-лесно да намирате подобни страници, да посочвате с @mention в коментарите или публикациите във Facebook, да тагват страници, за да се използва за рекламни цели или за кобрандиране. Разработчиците обаче ще имат нужда от разрешения за функции на “Page Public Content Access“, които могат да бъдат получени само чрез процеса на преглеждане на приложението.
  • Marketing API помага на фирмите да автоматизират и мащабират своята реклама във Facebook – включително създаването на реклами и управлението на кампаниите. Въведена е опция за преглед на приложението преди разработчиците да могат да използват API и да го опростят от три нива до нова двустепенна структура. 
  • Добавени са и нови разрешения за преглед на приложения за Lead Ads Retrieval и Lead Ads Retrieval.

Тези промени ще продължат да дават възможност на разработчиците да създават, като същевременно защитават информацията на хората. Facebook ще продължи да прави промени по дивелъпърския панел, а DevStyleR ще ви държи в течение по темата.

Тагове: , , , , ,