TelebidPro е българска софтуерна компания, разработваща собствени платформи и продукти за клиенти от цял свят. Фокусът ни е в областта на системната интеграция, Business Intelligence, финанси и игри. Стремим се да сме малък и висококвалифициран екип, залагаме на постоянното обучение и усъвършенстване, както лично на всеки, така и в системите, които създаваме.
Всекидневни задачи:
- Отговаря активно за контакта с клиента, в активен контакт е с екипите за разработка и гарантира за изпълнението на задачите.
- Работи в тясно сътрудничество с различните екипи и заинтересовани страни.
- Комуникира продуктовите планове със заинтересованите страни, изяснява изискванията и определя приоритетите за ново развитие.
- Проследява дейностите по проектите да се извършват в срок.
- Работи в тясно сътрудничество с инженерните екипи за подготовка и предоставяне на документация за продукта.
- Основни инструменти, които ще използва са ClickUp, Slack, Google Drive и др.
- Подготвя периодични справки и отчети.
Изисквания
- 1+ години опит на подобна позиция.
- Способност за работа с различните заинтересовани страни при разработката на софтуер – клиенти, инженери и екипи за поддръжка.
- Опит и познания за bug tracking системи и инструменти за управление на проекти.
- Добро познаване на жизнения цикъл на разработката на софтуер.
- Английски език.
Предимства
- Опит с agile методологии за разработка на софтуер (като Scrum, Kanban и др.)
- Базов опит с UX Design.
- Опит в управлението на хора.
Ние предлагаме
- Програма за въвеждане (onboarding).
- ирмена култура, основаваща се на неформални отношения и открита комуникация.
- Финансов пакет и социални придобивки.
- Допълнителни обучения с цел подобряване на професионалните умения и личните качества.
Благодарим на всички кандидати за проявения интерес. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.