20 май, 2025

Musala Soft, ключова част от Qinshift, официално се присъединява към обединения глобален бранд: Avenga. 

С над две десетилетия опит в софтуерното инженерство, иновациите и успехите с клиенти, Musala Soft изигра основополагаща роля в изграждането на репутацията и възможностите, които сега определят Avenga. Екипите, експертизата и културата на  на компанията са ключови за доставянето на комплексни технологични решения за клиенти в цяла Европа и отвъд.

Тази промяна бележи следващата стъпка в трансформацията след придобиването на Musala Soft от KKCG през 2022 г. и сливането на Qinshift и Avenga през 2024 г. Тя отразява начина, по който компанията вече работи – с обединени екипи, споделено лидерство и обща амбиция: да помага на клиентите си да решават реални бизнес проблеми чрез интелигентно използване на технологии.

Днес Avenga обединява над 6000 професионалисти, работещи в Европа, Северна и Южна Америка, Африка и Азия. Компанията обслужва глобални  организации в сферите на финансите, телекомуникациите, автомобилостроенето, производството и науките за живота, предоставяйки дълбока индустриална експертиза и силни възможности за реализация в областта на дигиталните платформи, данните, разработката на AI стратегии, модернизацията на облачните технологии и управляваните услуги.

С нарастващото търсене на все по-целенасочени, ефективни и мащабни решения, Avenga предоставя разработка на специализиран софтуер, интегриран с усъвършенствано AI консултиране, приложения за машинно обучение и инструменти за прогнозен анализ. Тези решения помагат на клиентите да увеличат оперативната си ефективност, да вземат решения, базирани на данни и да предоставят персонализирано потребителско изживяване.

Людовик Годе, изпълнителен директор на Avenga, сподели:

“Този ребрандинг отразява начина, по който вече работим – обединени като една компания, с една ясна цел: да помогнем на клиентите си да използват технологиите, за да вървят напред, да взимат по-добри решения и да останат конкурентоспособни. Основен фокус за нас е превръщането на изкуствения интелект в реалност за бизнеса и интегрирането му в съществуващи системи, данни и процеси по безопасен, мащабируем и полезен начин. Става въпрос за прилагане на значими технологии.”

Ребрандингът е не просто визуална промяна, а ангажимент за яснота и последователност в начина, по който Avenga се представя пред своите клиенти, партньори и, най-важното – пред своите служители.

Карел Комарек, основател на KKCG, инвестиционната група зад Avenga, коментира:

“С Avenga събрахме на едно място правилните хора, правилния мащаб и правилния начин на мислене, за да помагаме на клиентите да решават критични предизвикателства. Този обединен бранд отразява силата на нашата дългосрочна визия и вярата ни в технологиите като двигател за прогрес. Горди сме да подкрепяме Avenga в нейния път към лидерство в глобалния сектор.“

Въвеждането на новата идентичност на Avenga започва 0т 19.05.2025г. и в следващите месеци компанията ще продължи да разширява присъствието си на ключови пазари и да задълбочава възможностите си в областите на данните, AI-насочената трансформация и дигиталното инженерство. Компанията остава фокусирана върху предоставянето на дългосрочна стойност за клиентите чрез значими технологии.

Тагове: , , , , , , , , , , , , ,