Очаква се сериозен ръст на приходите от мобилни игри, който да достигне 20% през тази година и така секторът да надхвърли 120 милиарда долара. За сравнение, глобалните приходи от мобилни игри са били приблизително 68,5 милиарда долара през 2019 г.

Това става ясно от една от водещите платформи за mobile data и analytics – App Annie и нейното проучване State of Mobile. Разбира се, тук пандемията се оказва сериозен фактор и според главния изпълнителен директор на App Annie, Теодор Кранц, „мобилните навици се ускоряват с три години“ заради коронавируса.  Мобилните устройства остават най-популярната форма на игри.

Неангажиращите такива и лесни за игра като хитовите „Among Us“ и „Roblox„, доминират при изтеглянията с цели 78%. За разлика от тях, игрите „Core“, като „League of Legends„, заемат второ място с 20%, а казино игрите се нареждат трети с 2%.

Но въпреки, че „Core“ геймърите изостават при изтеглянията, то именно те генерират 66% от приходите и 55% от времето, прекарано в мобилни игри – факт е, че именно „Core“ предложенията изискват много повече време и вникване в себе си. Или с други думи – могат да бъдат доста по-зарибяващи, следователно и успяват да продават повече in-game артикули и т.н.

Докато игрите предлагат най-голямата възможност за генериране на приходи, хората обикновено използват повече мобилни приложения и увеличават времето, прекарано в тях. В САЩ например, поколенията Gen Z, Millennials и Gen X/Baby Boomers, прекарват съответно 16%, 18% и 30% повече време на годишна база, използвайки своите любими приложения.

Съответно, с разширяването на потреблението и пазара, то разходите в сектора за приложения също се увеличават и последно достигната нов връх от 143 милиарда долара, което представлява 20% годишен ръст.

Търсенето на нови приложения продължава да расте. Изтеглянията са се увеличили със 7% на годишна база, за да достигнат 218 милиарда през 2020 г. Американците прекарват средно с 8% повече време, използвайки мобилните си телефони, отколкото да гледат телевизия на живо всеки ден. Средна стойност в анализираните държави е с 4 часа и 10 минути повече.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,