Тройно признание за компанията и екипите й на годишните награди, организирани от Фондация BCause
Групата на Бош бе отличена с 3 награди за ангажираността и грижата към обществено значими теми и организации, както като компания, така и за активното участие на своите служители, които вярват в добрия пример и с готовност подават ръка в подкрепа на социални каузи. Това стана по време на церемонията Годишен знак „Отговорна компания – отговорни служители”.
Отличието за екипа на Роберт Бош България получиха софтуерните инженери и доброволци планински спасители – Иво Кръстев и Михаил Димитров от Инженеринговия Център, както и Ирена Райчева-Удрева, мениджър Корпоративни комуникации.
Наградата е в резултат от активното участие на служителите в доброволчески инициативи, благотворителни базари и работилници, маратони и турнири, зад ангажираността на екипа, който застава за множество социални каузи и проекти.
Оценен е приносът на доброволците – планински спасители, които придават особен смисъл на думата „помощ“, тъй като с дейността си спасяват човешки животи.
Бош Инженеринг Център София е сред дългогодишните дарители на Планинската спасителна служба при Български Червен Кръст, осигурявайки част от нужните ресурси за безопасната им работа и извършването на спасителни акции от планинските спасители.
Бош Диджитъл, част от групата на Бош България, е отличен с две награди в конкурса. Компанията получи отличие Годишен знак „Отговорна компания – отговорни служители” – за ангажираността на служителите си в десетки инициативи. Втората награда донесе Дебора Апостолова, Employer Branding Manager, за приноса си по въвеждането на Дарителство по ведомост в компанията в края на миналата година.
За 2024-та година компаниите от групата Бош България и служителите й засвидетелстват своя социален ангажимент с участие в близо 30 значими каузи, чиято стойност надхвърля 160 000 лева. Подкрепата е насочена към проекти в полза на обществото, свързани с образование и програми за обучения, безопасност, околна среда и в помощ на различни фондации, които работят със социално уязвими групи.
Само за няколко уикенда, през октомври 2024-та година, в Месеца на доброволчеството на Бош България, над 100 служители на компанията, заедно с техните семейства, даряват близо 400 часа доброволен труд и помагат за облагородяването на няколко обекта, както в София, така и в страната.
Факт е, че Бош България и нейните служители вярват в силата на добрия пример, участват активно в благотворителни инициативи и традиционно подкрепят социални каузи. Хората в компанията се включват в различни акции като посланици на бранда и много често сами инициират такива кампании.
Изображенията са предоставени от Бош