18 май, 2024

TelebidPro е българска софтуерна компания, разработваща собствени платформи и продукти за клиенти от цял свят. Фокусът ни е в областта на системната интеграция, Business Intelligence, финанси и игри. Стремим се да сме малък и висококвалифициран екип, залагаме на постоянното обучение и усъвършенстване, както лично на всеки, така и в системите, които създаваме.

Всекидневни задачи

* Обработва заявки от клиенти, постъпили по e-mail, skype или други инструменти за поддръжка.
* Изяснява и записва информация за запитвания от клиентите в системите.
* Търси решение на възникналите запитвания във вътрешните ресурси и системи.
* Сътрудничи с други членове на екипа за разрешаване на възникналите случаи.
* Помага за поддръжката и подобряването на вътрешно-фирмените ресурси и системи, като актуализира информацията за постъпилите случаи.
* Следва установени правила за ефективно управление на инциденти.
* Постоянно разширява знанията си за нашите продукти и техническите си умения.

Изисквания

* Аналогичен предишен опит поне 1 година.
* Завършено висше образование или 4 -та година студенти в специалност с техническа насоченост.
* Много добри компютърни умения – работа с Office пакет и/ или google spreadsheet.
* Добри комуникативни умения.
* Английски език (на работно ниво).

Ние предлагаме

* Програма за въвеждане (onboarding).
* За учащите – гъвкаво работно време на 6 или 8 часа, съобразено с програмата в университета.
* Фирмена култура основаваща се на неформални отношения и открита комуникация.
* Финансов пакет и социални придобивки.
* Допълнителни обучения с цел подобряване на професионалните умения и личните качества.

Кандидатствай

Тагове: